7 grudnia 2011

Mikołajkowy zakup

Święta święta święta a co za tym idzie? Prezenty :) Mikołaj był hojny wczoraj...dlatego pozwoliłam sobie na zakupy bucików i to aż dwóch par...tak tak jestem butomaniaczką :D kupiłam koturny w panterkę teraz są bardzo modne, szukałam długo takich koturn ale żadne mi się nie spodobały aż natknęłam na te co są na zdjęciu. Również kupiłam sztyblety, uwielbiam buty przekładane z paskiem + ćwieki. Mam nadzieje że potrzymają mi długo niż moje workery nabite ćwiekami ,niestety się rozlatują a 100 zł prawie wydałam....szajs...i może mam je z 3 miesiące SKANDAL!!!



4 komentarze:

  1. świene są te buty!

    Na moim blogu ostatni dzień rozdania, do wygrania 4 różne pierścionki od Heavy Cross! Zapraszam :)

    http://alice-cross.blogspot.com/2011/11/giveaway-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś te w panterkę? ;o *_*

    OdpowiedzUsuń